"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Menteri Sukan nafi nikah dengan Erra Fazira

FAZLI RADZI

Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu menafikan dakwaan kononnya beliau bernikah dengan selebriti pelakon dan penyanyi terkenal, Erra Fazira.

Bekas Menteri Besar Perak yang dipanggil sebagai Peja itu berkata, beliau amat bahagia dengan satu-satunya isteri dan anak-anaknya.

“51 tahun hidup, saya pertama kali dapat soalan begitu dan saya sebenarnya pernah bernikah sekali.

“Itupun dengan isteri saya dan saya amat bahagia dengan isteri dan anak-anak saya” katanya menjawab soalan oleh Senator Datuk Razali Idris ketika sidang di Dewan Negara hari ini.

“Syabas kerana turun jawab soalan. Hari ini saya ada tiga (soalan). Dalam sehari dua ini di media sosial gegak gempita mengatakan Yang Berhormat Menteri Belia (dan Sukan) berkahwin dengan seorang artis popular tanah air,” soal Razali.

Bagaimanapun, Yang Dipertua Dewan Negara, Tan Sri Rais Yatim, tidak membenarkan Ahmad Faizal menjawab soalan itu kerana di luar skop tumpuan.

“Ada kena mengena? Ini di luar skop. Itu hal peribadi beliau dan saya tidak benarkan beliau menjawab,” kata Rais.

Razali kemudiannya membalas persoalan yang diajukan itu ada kena-mengena kerana membabitkan peribadi Ahmad Faizal sebagai menteri.

Tular di media sosial sejak petang semalam kononnya Ahmad Faizal bernikah dengan pelakon, penyanyi dan pengacara, Erra Fazira, 47, yang berasal dari Sungai Choh, Rawang, Selangor itu.

Tiada ulasan: