"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar-Gambar Kemewahan Istana Negara Yang Baru...

siasahkini

Ya Allah... Mewahnya Istana Negara kita yang baru nieh!! Memukau mata Sk bila tengok gambar-gambar nieh.

Istana Negara baru yang dibina dengan kos keseluruhan RM 811 juta ini. Sekali tengok... perghh!, dah macam hotel 7 bintang Burj al-Arab yang dekat Dubai tu...
Sama ada ianya satu keperluan, atau pembaziran, korang nilailah sendiri...di bawah ini sekitar 40 keping gambar Istana Negara yang baru...





































http://siasahkini.blogspot.com

billyinfo.blogspot.com

1 ulasan:

kalamnurani berkata...

salam tuan,sumber cerita tidak sahih kata tanah tapak istana tu disewa,bukan tanah kerajaan, pemiliknya seorang berbangsa cina,tak tahu la benar ka tidak cerita ni wallahua'lam.....