"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kerana Lembu Sharizat : Pemimpin UMNO Bercelaru

mohdnoorawang
Isu lembu lembu yang dibela oleh keluarga menteri wanita dan ketua wanita UMNO Malaysia Sharizat Jalil dan pembelian kondominium mewah berharga RM9.8 juta telah mengiyakan watak watak pemimpin umno terserlah bodoh dan pengkhianat yang nyata. Hujah ketua pemuda UMNO Malaysia Khairi Jamaluddin teramat bodoh dan amat dangkal hujahnya. Wang RM250 juta projek bela lembu yang diberi kepada keluarga Shahrizat Jalil melalui Kementerian Asa Tani jelas diselewengkan.

Hujah bodoh Khairi Jamluddin, pembelian Kondominium dari dana bela lembu sebanyak RM9.8 juta tidak salah, dengan kata lain tujuan untuk menyumbang aset dan untung. Jelas memang hujah Khairi hujah pengampu kepada perdana menteri, timalam perdana menteri, menteri asa tani dan Shahrizat.
Satu soalan kepada hujah Khairi, jika berlaku penutupan syarikat bela lembu Shahrizat, SIAPA PULA PEMILIK KONDOMINIUM MEWAH RM9.8 JUTA (ONE MERENUNG DI BANGSAR?.

Pembelian kondo mewah menggunakan dana wang bela lembu bukan atas nama kerajaan Malaysia, pembelinya adalah syarikat anak beranak Shahrizat Jalil. Tiada ada kaitan dengan dengan projek bela lembu, hanya angakt dari lembu beli kondo,

Wahai pemimpin UMNO termasuk Khairi, Shahrizat, dan khasnya perdana menteri dan timbalan perdana menteri dan menteri asas tani jangan berbohong kepada rakyat,

Hanya kerana lembu RM250 juta yang dibela oleh Shahrizat, maka ramai pula menjadi watak watak lembu. Rakyat sudah faham dan cukup meluat dengan hujah bodoh dari pemimpin UMNO kerana isu lembu yang terang dan nyata berlaku penyelewengan.

Wahai SPRM kenapa kamu takut untuk menyiasat Isu lembu Shahrizat dengan dana RM250 juta dan pembelian kondo RM9.8 juta. Amat malamg SPRM jadi tikus dan buta serta bisu dalam bab lembu Sharizat, mungkin SPRM pun macam otak lembu kok?.

Untuk mudah faham tiada berbelit dengan dengan hujah bodoh pemimpin UMNO tentang isu lembu Sharizat:- WANG PROJEK BELA LEMBU RM250 JUTA DIBERI KEPADA KELUARAG SHARIZAT JALIL, RM9.8 JUTA BELI KONDOMINIUM DIBANGSAR. LEMBU LEMBU TIDAK BERHASIL YANG ADA HASIL KONDO MEWAH.

JANGAN JADI OTAK LEMBU, BELA LEMBU BAIK, LEMNU TIDAK BODOH YANG BODOH IALAH UMNO. NAK TIPU RAKYAT BAIR CERDIK SIKIT, TAKKAN KERNA LEMBU SHARIZAT PEMIMPIN UMNO SANGGUP MEMPERBODOHKAN FIKIRAN RAKYAT DENGAN HUJAH YANG BODOH TAK MASUK AKAL. MENGAKU SLAH JE RAKYAT TAK MARAH, HANYA RAKYAT SENYUM JE.
-tranungkite-

Tiada ulasan: