"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki mati dipukul dengan pemarut kelapa

SANDAKAN: Seorang lelaki mati setelah dipukul dengan alat pemarut kelapa ketika sedang tidur di rumahnya di Kampung Bahagia Batu Sapi dekat sini.

Isahak Iming, 59, yang cedera parah di kepala, mati di Hospital Duchess of Kent (HDOK) di sini, pada pukul 6.30 pagi ini.

Ketua Polis Daerah Sandakan ACP Rowell Marong berkata, kejadian dilapor berlaku pada pukul 3.30 pagi dan Isahak yang cedera parah dibawa ke HDOR oleh anggota keluarganya.

Sehubungan itu, polis menahan seorang lelaki berusia 40 tahun yang mempunyai pertalian keluarga dengan mangsa bagi membantu siasatan kes itu, katanya kepada pemberita selepas Majlis Pemakaian Pangkat Koperal kepada 59 Anggota Polis di sini hari ini. 
-Bernama-

Tiada ulasan: