"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib patut pecat Muhyiddin !

ARIQ AMSYAR
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh8tv9UQsaDTUpiGT6w-GuidCiXkS5L8cTFanHDBfIqD5tqiW3-fV5gvtw79dLzxXAWmhDRgBkjzvFrOPbYeiGTmkQ3Wrfz2c2mNL3VRlMOgzzIrDOS_0akRXqPyCk_yL_0GRCBiea-Dp61/s1600/muhyiddin_1.jpg
PERDANA MENTERI, Najib Razak patut memecat Muhyiddin kerana kegagalannya menguruskan hal penempatan pelajar jurusan pendidikan khususnya dari Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) ke sekolah-sekolah.

Isu ini bukannya isu baru malah ia telah berlanjutan beberapa tahun.

Ramai di kalangan siswazah pendidikan UPSI kebanyakannya terpaksa menganggur bertahun- tahun sementara menunggu di’posting’ ke sekolah-sekolah.

Lambakan guru siswazah lepasan UPSI, Institut Pendidikan Guru (IPG) dan lain-lain memang sudah lama berlaku dan gagal diatasi oleh Kementerian Pelajaran dan Kementerian Pendidikan Tinggi.

Tiada ulasan: