"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Orang Umno mahu Aizat Fikri?

salehgong 

Terbaca di sebuah forum politik dan beberapa blog baru-baru ini tentang seorang anak Ahli Parlimen yang dulu memang hangat digosipkan dengan seorang artis ni, dan dia juga banyak dikaitkan dengan aktiviti sosial bersama rakan-rakan anak pemimpin umno nya.


Malah dia ini juga pernah dikatakan menghidap penyakit HIV! Tetapi baru ni mengeluarkan kenyataan dalam akhbar 'bukan sakit tapi sibuk dengan pelajaran', tak lain dan tak bukan dia adalah Aizat Fikri, anak kepada Dato Nasir Fikri dan cucu kepada Tan Sri Ibrahim Fikri.

Keluarga ini adalah keluarga yang mengawal negeri Terengganu, dari segi politik dan ekonomi dari sejak dahulu lagi, sebab tu keluarga mereka ni kaya raya.Kalau tanya orang Terengganu, katanya harta keluarga mereka tu 10 Generasi pun cukup makan, tapi rakyat papa kedana.

Tapi walaupun pemimpinnya korup atau kenyang tanpa menghiraukan rakyat, orang-orang atau penyokong Umno tetap tak nampak, sebab itulah mereka menyokong baru-baru ini untuk Aizat Fikri bertanding di Parlimen Kuala Nerus,katanya adalah calon terbaik.Kalau benar ini terjadi kesian lah kat pelakon Tiz Zaqyah yang putus dengan dia tu, dan makin berleluasalah 'kerpartian anak beranak' selepas ini.

Tiada ulasan: