"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Awas! Penganjuran parti seks di enam lokasi negeri serentak berhampiran anda

PETALING JAYA: Bersiap sedia wahai lelaki teruna dan wanita dara. Penganjuran parti seks akan berada di bandar berhampiran anda bermula Sabtu ini.
Ini adalah menurut mesej yang sedang diedarkan secara meluas di perkhidmatan mesej segera Whatsapp.

Mesej yang ditulis oleh seseorang yang dikenali sebagai Jack berkata parti itu akan diadakan secara serentak di enam negeri di seluruh negara pada Ahad ini (22 Jun).

Lokasi terletak di Kuala Lumpur, Pulau Pinang, Perak, Johor, Melaka dan Pahang.

"Parti itu akan berlaku di pangsapuri di semua negeri, kecuali di Ipoh, Perak di mana ia akan diadakan di sebuah banglo.

"Anda boleh datang bersendirian atau dengan pasangan wanita anda. Walaupun anda datang bersendirian, anda akan mendapat teman perempuan," kata mesej.

Masa parti adalah sekitar jam 2 petang hingga 10 malam di KL, Penang, JB dan Kuantan, manakala di Ipoh dan Melaka, ia sekitar jam 3 petang hingga 11 malam.

Bayaran RM300 dikenakan kepada individu untuk menyertai dan menjadi sebahagian daripada peserta, kata mesej.

Kadar bayaran ini terpakai untuk pasangan dan lelaki pergi bersendirian dan ia percuma untuk wanita hadir berseorangan tanpa pasangan.

Menurut "Jack" bayaran pintu masuk ini akan merangkumi penginapan, kondom, makanan dan minuman, syampu dan tuala, serta pil untuk membuat lelaki tahan lebih lama dan untuk merangsang wanita.

Walau bagaimanapun, kemasukan adalah terhad kepada 20 lelaki dan wanita yang pertama yang berdaftar di setiap lokasi.

Terdapat beberapa peraturan seseorang perlu ikuti jika mereka mahu menjadi sebahagian daripada ahli parti. Di antara mereka adalah tiada alkohol, tiada dadah, tidak boleh merakam gambar atau merakam video, dan perlu mematikan telefon bimbit mereka semasa aktiviti berlangsung.

Selain itu, bertukar-tukar pasangan adalah digalakkan dan peserta mesti mencukur kemaluan mereka, "untuk kelihatan bersih".

Rupa-rupanya, permainan seks lucu juga akan diadakan dalam parti.Mesej ini berakhir dengan "tergesa-gesa, panggilan atau Whatsapp sekarang, sebelum terlambat".

Ketika dihubungi atas alasan seorang peserta yang berminat, "Jack" berkata masih terdapat empat slot lelaki di KL.

"Anda tidak boleh menyertai sekiranya masih di bawah umur. Para peserta adalah daripada kaum yang bercampur-campur.

"Bagi lelaki datang berseorangan terdapat dua orang perempuan dari Bombay, India, dan Rusia, yang akan menawarkan perkhidmatan seks kepada anda, ujar "Jack" sambil menambah bahawa kaedah bayaran boleh diatur jika seseorang itu benar-benar berminat untuk menyertai.

Penganjuran parti seks itu bukan baru di Malaysia, tetapi yang paling adalah segala urusan peribadi dirahsiakan dengan "jemputan yang terpilih".

Terdapat juga beberapa kes di mana polis telah bertindak menyerbu penganjuran parti seks dan menjumpai dadah sebelum aktiviti itu bermula, selain itu turut menjumpai belia tidak berpakaian.

Jadi tidak hairan jika "Jack" mengetahui bahaya menghantar mesej kepada orang ramai. Dan yakin bahawa mesej ini sudah tentu akan sampai ke pengetahuan pihak Polis.

Sama ada parti ini adalah benar, itu semua bab yang menyeronokkan sehingga pihak polis atau penguatkuasa agama datang menyerbu dan menyumbat anda di dalam penjara.

Tiada ulasan: