"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Betul Kenyataan Khalid Samad?

Tranungkite
Dulu beberapa orang AJK PAS Pusat mempertahankan "Kajang Move" kononnya Anwar Ibrahim hanya dilantik exco dengan pelbagai hujah yang enak dan logik untuk menyusun strategi TAWAN PUTRA JAYA. Saya berpendapat kita semua sebenarnya diBOHONG semenjak langkah Kajang atas maksud tersembunyi!

Kenapa Pimpinan PAS dan AJK PAS Pusat beriya-iya menpertahankan "Kajang Move" dengan maklumat yang tak jelas?

Atau mereka dah tahu apa yang sebenar tapi sekadar mengelirukan kita dengan hujah yang bohong dan dusta. Anda ada nilaian sendiri.

1 ulasan:

XUMNO berkata...

Yang terang2 berbohong pada rakyat mengenai Langkah Kajang ialah PKR; bukan Pas. Janganlah cepat lupa apa kata PKR iaitu Langjkah Kajang TIDAK bertujuan menurunkan Khalid sebagai MB Selangor.Kalau PKR kata Khalid kekal, jika Anwar menang Kajang takkanlah nak lantik seorang lagi MB Selangor! Nasib baik Anwar tak layak bertanding, jika tidak dah lama PR karam.