"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cubaan sihir Exco Selangor (Gambar)

Tempurung kelapa yang tertera nama Iskandar.
Tempurung kelapa yang tertera nama Iskandar
SHAH ALAM: Dua bahagian tempurung kelapa dipercayai digunakan untuk tujuan ilmu hitam yang tertera nama Exco Selangor, Iskandar Abdul Samad ditemui di kawasan Kampung Pandan dan Pusat Khidmat Masyarakat Adun berkenaan, semalam.

Tempurung kelapa yang dibelah dua itu dipenuhi nama Iskandar yang ditulis oleh individu tertentu menggunakan pen marker.

Iskandar yang juga Adun Cempaka, Iskandar ketika dihubungi memaklumkan bahawa dua bahagian tempurung kelapa itu ditemui oleh ahli Pas dan juga petugas pusat khidmat masyarakatnya pagi semalam.

Menurutnya dia terkejut selepas dimaklumkan mengenai penemuan berkenaan.

“Saya yakin ada orang cuba menakut-nakutkan dengan cara ini,”katanya.

Menurutnya lagi, sepanjang kariernya menjadi ahli politik dan pemimpin masyarakat ini kali pertama dia menerima ugutan seperti itu.

“Mungkin ada yang tidak berpuas hati dan mahu menguji saya dengan cara tidak elok seperti ini.

“Setakat ini tiada apa-apa gangguan halus diterima oleh saya mahupun ahli keluarga yang lain, saya hanya berserah dan berlindung hanya kepada ALLAH,”katanya.

Menurutnya, bagi mengelak perkara tidak diingini berlaku, Pas kawasan Pandan akan mengadakan solat hajat pada malam Jumaat minggu ini.

“Pegawai saya akan buat laporan polis tentang perkara ini untuk tujuan keselamatan kerana tindakan ini seperti cuba mengugut saya,”katanya.

Katanya, dia tidak mahu menuduh mana-mana pihak terbabit dalam perkara berkenaan sebaliknya menyerahkan kepada pihak polis untuk melakukan siasatan.

Tiada ulasan: