"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

KFC, McDonalds, Hardees, Burger King, Pizza Hut & Starbucks Beli Produk Denmark


KFC & McDonalds beli produk swinemark - Boikot bar code 57

Ini adalah berit terlewat siar... namun rasanya bermanfaat kepada ummah kecuali barua zionis

Syarikat2 KFC, McDonalds, Hardees, Burger King, Pizza Hut & Starbucks tlh memutuskan untuk membeli produk2 dari Denmark untuk jimatkan kerugian mereka. Boikotlah Produk2 dari Denmark dan edarkan berita ini kpd sesiapa shj yg anda boleh!!!!! Negara Denmark hendak membakar Kitab suci Al Qur'an pd hari Sabtu d Copenhagen, ibu negara Denmark, sbg reaksi kpd pemboikotan orang2 Islam terhdp produk2 mereka.

JOM kita bersatu memboikot produk2 mereka, dan berdo'a kpd Allah agar membalasi niat jahat mereka itu. Ini akan menjadi pengajaran kpd seluruh dunia. Panjangkan mesej ini kpd seramai kawan2 yg mungkin. Jgn biarkan mesej ini terhenti di talipon n komputer anda.

Harap anda tahu ttg suratkhabar Denmark yg memomokkan Nabi Muhammad saw dan sehingga sekarang, mereka tidak menyesal. Kita nak mereka menyesal selama2nya akan tindakan mereka. Duta Denmark, Perdana Menterinya n Channel Nasional Denmark, sdg membuat sesuatu untk memberhentikan pemboikotan oleh org Islam sejak bulan lps. Mereka tlh rugi 4 billion Euro. Sekiranya kira terus memboikot produk2 Denmark, 7 bln lagi, kerugian mereka blh mencecah lbh kurang 80 billion Euro.

Blh anda luangkan 15 minit untuk menyebarkan mesej ini kpd org2 Islam dgn segera? Ingat, Allah swt akan tanya kita pd Hari Pembalasan, "Apa yg anda buat utk membela Islam?

Produk2 dgn nombor barcode bermula dgn (57) adalah produk dari negara Denmark. Tlg yakinkan semua Muslim untk menyebarkan mesej ini kpd ummah untuk tidak membeli/ mengharamkan produk2 dari Denmark.

Tiada ulasan: