"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

'UFO' Gemparkan Penduduk Di Houstan

Objek bercahaya dikesan berlegar-legar di atas langit di sekitar Houstan.
SATU objek bercahaya yang berlegar-legar di atas langit di Houstan pada Isnin menimbulkan pelbagai kontroversi.

Kebanyakan penduduk yang tinggal di kawasan berhampiran percaya ia dikaitkan dengan objek terbang tidak dikenali (UFO).

Ada dikalangan mereka yang memuat naik gambar aneh itu ke laman Twitter.

Houstan terletak kira-kira 666 batu dari Roswell.
Objek yang disangka UFO menggemparkan penduduk di Houstan.

Naib Presiden Astronomi di Muzium Sains Semulajadi Houstan, Dr Carolyn Sumners menggesa orang ramai supaya menyimpan perasaan ragu-ragu mengenai kehadiran objek tersebut.

Bulatan bercorak ganjil telah sekian lama menjadi antara rahsia besar alam yang belum terjawab sehingga kini.

Sejarah bulatan bercorak ganjil ini masih belum dapat dikesan sepenuhnya dan ada yang berpandangan ia telah mula wujud sebelum kurun ke 20 lagi.

Namun jumlah kehadiran bulatan misteri ini semakin meningkat sejak tahun 1970-an dan ia semakin bertambah sehinggalah sekarang.

Dikatakan lebih 10,000 bulatan misteri ini terdapat di bumi sekarang dengan 26 negara melaporkan kehadiran bulatan ini yang berlaku secara misteri.

Bagaimanapun 90 peratus dari bulatan ini dilaporkan terdapat di selatan England dan kebanyakannya terletak berhampiran monumen lama dan bersejarah seperti Stonehenge, Avebury dan Sillbury Hills (tapak bukit tambakan tanah yang terbesar di Eropah).
-mstar-

Tiada ulasan: