"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Perkarangan Pejabat Agung PAS sesak, krisis MB akan selesai?

KUALA LUMPUR: Hampir 200 ahli PAS termasuk petugas media sedang memenuhi perkarangan Pejabat Agung PAS Jalan Raja Laut untuk menunggu keputusan PAS Pusat berhubung kemelut di Selangor.

Ketika ini, mesyuarat AJK PAS Pusat sedang berjalan bermula jam 10 pagi tadi.

Kelihatan Unit Amal sedang mengawal pintu masuk utama Pejabatan Agung PAS.

Para petugas media juga tidak dibenarkan masuk kecuali Ahli mesyuarat PAS Pusat sahaja.
Ahli PAS turut memenuhi perkarangan ini bagi menyatakan sokongan kepada pucuk pimpinan PAS bagi mencari penyelesaian terbaik dalam kemelut MB Selangor ini.

Difahamkan sidang media akan diadakan jam 12.30 tengah hari ini. 

Tiada ulasan: