"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ibu tikam, kerat tiga anak sebelum bunuh diri

Ibu tikam, kerat tiga anak sebelum sebelum bunuh diri
Octavia Rogers dan tiga anaknya
PHOENIX - AMERIKA SYARIKAT. Seorang wanita didakwa menikam dan mengerat tiga anaknya sebelum bertindak membunuh diri, lapor DailyMail.

Octavia Rogers, 29, didakwa membunuh dan mengerat sebahagian tubuh anaknya iaitu Jaikare Rahaman, 8, Yeremia Adams, 5, dan Avery Robinson, dua bulan.

Menurut polis Phoenix, Sarjan Trent Crump, wanita itu membunuh anaknya sebelum menyumbatnya di dalam almari dan beg pakaian.

Wanita itu juga turut bertindak menikam diri sendiri di bahagian perut dan leher dan mendakwa dia sedang mengandung.

Dia kini sedang dirawat di hospital dan berada dalam keadaan kritikal.

Sementara itu, nenek kanak-kanak malang itu Tanella McCoy berkata, Octavia merupakan seorang ibu yang baik dan dilihat tidak mempunyai masalah dengan anak-anaknya.

"Saya tidak tahu apa yang dirasai ketika ini," katanya.

Sementara itu, abang mangsa berkata, dia yang pulang ke rumah kira-kira jam 2 pagi dan berbual dengan adiknya.

Octavia mula bercakap mengenai agama dan bagaimana dia mendapatkan jawapan sebelum bertindak menguncikan diri di dalam rumah.

Abangnya terpaksa memecah masuk rumah berkenaan dan mendapati wanita itu berada di dalam bilik mandi dengan beberapa kesan tikaman.

Lelaki itu terus menelefon pihak berkuasa dan pergi mendapatkan tuala bagi menghentikan pendarahan namun wanita itu cuba membunuh diri dengan melemaskan diri di dalam tab mandi.

Octavia juga dilaporkan memberitahu abangnya dia mengandung dan pihak berkuasa sedang mengenalpasti samada dakwaannya itu benar atau tidak.

Polis berkata, wanita memberitahu pegawai polis yang tiba ditempat kejadian anak-anaknya berada di tempat lain.

Namun, polis kemudian menjumpai dua daripada mayat kanak-kanak malang itu diletakkan di dalam almari sementara seorang bayi disumbat ke dalam beg pakaian.
-sinarharian

Tiada ulasan: