"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dirogol, dibunuh dan mayat digantung di pokok

Seorang gadis berusia 15 tahun dirogol beramai-ramai serta dicekik sehingga mati sebelum mayatnya digantung di pokok.

Menurut laporan The Indian Express, mangsa hilang pada Jumaat lalu ketika mahu ke tandas di luar rumahnya di Nanpara, daerah Bahraich, Uttar Pradesh.

Sehari kemudian, mayatnya ditemui tergantung di sepohon pokok di luar kampungnya dan mayat mangsa telah dihantar ke hospital untuk dibedah siasat.

Bapa mangsa mendakwa tiga suspek itu cuba menculik anaknya sebelum ini.
Susulan itu, dua daripada suspek terbabit ditahan pada Sabtu dan Ahad lalu, manakala seorang lagi masih diburu polis India.

Pada masa sama, empat konstabel turut digantung tugas sementara akibat cuai ketika menjalankan tugas.

Polis mengesyaki suspek sengaja menggantung mayat mangsa di pokok untuk memberi tanggapan gadis itu membunuh diri.
-fmt-

Tiada ulasan: