"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Padah berzina dengan isteri orang

Padah berzina dengan isteri orang
Seorang lelaki yang ditangkap ketika melakukan seks dengan seorang wanita yang telah berkahwin, telah dipukul di khalayak ramai, sebagai pengajaran kepada orang lain agar tidak berzina.

Kejadian itu dilaporkan oleh media di Nigeria. Dia dipukul dengan kayu oleh seorang lelaki dan ditonton ramai.

Video mengenai hukuman itu turut dirakamkan dan kemudian dimuatnaik dalam media sosial.

Tidak diketahui di mana kejadian itu berlaku namun akhbar Nigeria Today yang pertama kali menyiarkan cerita berkenaan mendakwa ia berlaku di Ghana.

Ini disebabkan bahasa pertuturannya adalah Twi.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: