"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BN Kerajaan Barang Naik 2011, Ismail Perlu Letak Jawatan

mohdnoorawang
Pemimpin UMNO/BN dan kerjaan Barisan Nasoinal/Kerajaan Barang Naik tidak ada agenda untuk mengatasi kenaikkan harga barang pengguna yang naik dipasaran.  Media kerajaan BN/UMNO dan pemimpin UMNO "highlight" isu DS Anwar Ibrahim, isu SUK Selangor, Isu Negeri Pakatan Rakyat. Memang lidah pemimpin UMNO lidah bercabang dan menipu rakyat.

Kerajaan BN/UMNO, Perdana menteri Malaysia DS Najib Razak dan kabinet gagal mengatasi kenaikkan harga barang pengguna / kerajaan BN/UMNO sengaja dan membiarkan kenaikkan harga barang pengguna sebagai "modus operandi" sebagi umpang untuk pancing undi PRU13. 

Menteri yang jaga BARANG NAIK/ KEMENTERIAN HARGA BARANG NAIK gagal berfungsi malah gagal mengawal harga barang naik. KEMENTERIAN HAL- EHWAL PENGGUNA  DAN KOPERASI GAGAL DAN TIDAK BERFUNGSI.

Datuk Ismail Sabri menteri yang menjaga "Kementerian Barang Naik" perlu memberi penjelesan dan mencari jalan untuk mengawal harga barang naik. Kerajaan cukup kejam menaikkan harga bahan bakar dan harga barang pengguna yang lain.

Datuk Ismail dan kabinet kerajaan Barang naik (BN) tidak ambil peduli tentang isu harga barang pengguna naik dipasaran.  Ismail Sabri perlu meletak jawatan kerana gagal dan cukup lemah. Kementerin Barang Naik (BN) dibarakan seoarng yang pekak, bisu dan celik tapi buta hati dan perasaan.

Rakyat biasa cukup menderita terutama rakyat yang tidak tetap pendapatan. Jelas Kerajaan BN/UMNO KEJAM SERTA BERJIWA YAHUDI "MEMBUNUH" PERASASAAN RAKYAT SECARA JELAS DAN BN/UMNO PENGIANAT BANGSA DAN UGAMA.

TEPAT sekali UMNO adalah APCO, APCOUMNO/ UMNOAPCO. Perut dan kocek semua pemimpin UMNOAPCO penuh dengan wang rasuah. Rakyat menderita. Pemimpin UMNO/APCO terlibat dengan rogol, bunuh, rasuah, zina, penyamun, dan penipu adalah ciri-ciri pemimpin "ketuanan melayu" yang diperjuangkan oleh UMNO/APCO."

1 ulasan:

konfiusdotcom berkata...

Saya ada buat kajian lebih 300 barang2 di Tesco, Mydin, Giant dan 99 Speedmart. Takde kesempatan lagi untuk Carrefour. List tu belum complete.

Tapi saya ada buat summary list membandingkan semua harga barang untuk lebih 20 barang dan dapat berjimat RM40 untuk 20 barang. List barang2 tu boleh download kat http://www.konfius.com

Sebenarnya list ni utk mak saya dan saya harap dapat update list ni setiap minggu walaupun dalam kesibukan bekerja.

Ini youtube link untuk kempen kesedaran pengguna malaysia http://www.youtube.com/watch?v=8mCdL0sIXk0