"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rais Yatim Raja Lawak @ Penglibur Lara

mohdnoorawang
Robengah amah Indonesia menafikan dirogol oleh Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim. Selepas kenyataan penafian Rais. Malah Robengah memuji majikannya cukup baik dan selalu memberi wang dan hadiah.Rais Yatim anak yang baik. Malah PM Datuk Najib Razak berkokok menyokong penafian yang dibuat menteri kabinetnya Rais Yatim.

Seperti atau naratifnya sebuah cerita kartun. Mungkin lebih tepat Rais Yatim dan kabinet Najib Razak dinobatkan program raja lawak, namun lawaknya lawak bodoh dengan dipenuhi watak penglibur lara cerita dongeng atau karut.Untuk mencari keadilan dalam media tanpa sempadan, Rais Yatim dan RTM termasuk TV milik media prima jangan menuduh parti pembangkang.

Berlaku atau tidak rogol atau sex terlarang antara Robengah dengan Rais Yatim hanya Rais Yatim ada jawapan.

Berdekad RTM dan media sama spesis dengan RTM dan Rais Yatim menabur fitnah kepada pembangkang dan pemimpin pakatan rakyat siang dan malam.  Maka fitnah dan kerja yang terkutuk terkena diatas kepala Rais Yatim dan pemipin UMNO.

Hampir tiga minggu cerita rogol. Rais Yatim bertindak mebuat penafian. Macam betul atau tidak betul. Atau ada timbal balik diantara yang terkena dengan yang dikenakan. 

Jangan perbodohkan fikiran rakyat dengan menyebarkan berita berbau hasutan (RTM/TV Media Prima).  Kita tabalkan Rais Yatim sebagai Raja Lawak dan penglibur 2011.

Tiada ulasan: