"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rogol Amah : Surat Penafian oleh Mangsa Rogol?

AnakSgDerhaka
Aku tak tahu bagaimana sekeping surat yang dikatakan ditulis oleh Robengah ini (lihat diakhir entry) bagi menafikan akan dakwaan beliau dirogol oleh seorang Menteri di Malaysia ini boleh sampai ketangan seorang blogger Pro-UMNO yang dikatakan bertaraf Doktor begitu cepat sekali.

Nak dikatakan dihantar melalui e-mail rasanya tak mungkin kerana Robengah dikatakan tinggal di pendalaman Indonesia, nak katakan dikirim melalui fax.. juga tak mungkin rasanya pasal tak nampakpun sebarang tanda-tanda surat itu telah difax..

Nak dikatakan melalui pos.. takkanlah 07.01.2011 surat diposkan dari pendalaman Indonesia boleh diterima pada hari yang sama oleh penerimanya di Malaysia tak sampaipun 24 jam..

Waduh!! pening aku memikirkan.. hebatya pos Indonesia.. 

Surat berkenaan sila lihat di SINI

Tiada ulasan: