"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Koroner tolak teori Beng Hock bunuh diri

Sebahagian daripada kenalan dan anggota keluarga mendiang Teoh Beng Hock membanjiri kawasan mahkamah bagi mengikut keputusan inkues. — Foto oleh Choo Choy May
Sebahagian daripada kenalan dan anggota keluarga mendiang Teoh Beng Hock membanjiri kawasan mahkamah bagi mengikut keputusan inkues. — Foto oleh Choo Choy May
SHAH ALAM, 5 Jan: Koroner menolak teori mengatakan Teoh Beng Hock, bekas setiausaha politik kepada Exco Kerajaan Negeri Selangor, didapati mati kerana membunuh diri.

“Saya menolak keputusan bahawa kematian adalah kerana bunuh diri,” kata Koroner Azmil Muntapha Abas.
-malaysianinsider-

1 ulasan:

malaysia baru berkata...

oleh itu...dia mati sebab di bunuh?