"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Teoh Beng Hock mati pasal telan kapur barus!

LeeSlimShady
'Jangan buat spekulasi keputusan inkues Beng Hock’ - Melalok

KUALA LUMPUR 5 Jan. - Orang ramai diminta supaya tidak membuat sebarang spekulasi berhubung keputusan inkues kes kematian setiausaha politik kepada seorang Exco Kerajaan Selangor, Teoh Beng Hock yang diputuskan Mahkamah Koroner Shah Alam hari ini.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz berkata, masyarakat perlu bersabar dan menerima keputusan itu dengan hati yang terbuka kerana terdapat juga proses inkues yang berakhir dengan keputusan yang sama seperti kes Beng Hock.

"Pihak tertentu juga diminta supaya tidak mempolitikkan isu ini," katanya dalam satu kenyataan berhubung keputusan inkues kes tersebut yang dikeluarkan di sini hari ini.

Mahkamah Koroner Shah Alam hari ini memutuskan penghakiman terbuka iaitu tidak diketahui sama ada Beng Hock mati dibunuh atau membunuh diri pada kejadian yang berlaku pada 16 Julai 2009 itu.
Ini mangkuk ayun memang tak boleh pakai, kaki kelentong dan kaki menyembunyikan kezaliman. Ini hal sudah jadi depan mata dan kita tahu kat mana beng hock mati, lagi brengset ni boleh cakap tak boleh buat spekulasi, ini bukan spek mata anak lu atau nenek lu, ini spek kepala tengkorak lu la. Kalau tak boleh buat spekulasi luluskan la akta anti-spekulasi, lepas tu boleh suruh zul nordin cadangkan sesiapa yang menentang akta ni boleh di hukum mati.

Oi! Putu Mayam, kalau tak bunuh diri atau kena bunuh dengan di campak dari tingkat 14 habis tu macam mana Beng Hock boleh mati? Takkan Beng Hock mati pasal tercekik kapur barus kot, takkan la beng hock mati pasal tertelan Kuih Apam Rosmah kot? atau Beng Hock mati pasal di suruh oleh penyiasat-penyiasat SPRM untuk menghidu dan mencium spender Mama Penguin.

INI NAZI OPSSS!!!!!!! NAZRI BETUL - BETUL BIKIN KEPALA TUNGKEK LAH!!

Tiada ulasan: