"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cikgu cuba rogol murid dijel 8 tahun

Nasir

KOTA BHARU: Seorang guru dijatuhi hukuman penjara 16 tahun setelah didapati bersalah cuba merogol dan mencabul kehormatan anak muridnya yang ketika kejadian berusia 15 tahun serta memiliki gambar lucah dalam telefon bimbit dan komputer riba empat tahun lalu.
Hakim Zainal L. Salleh memutuskan hukuman lima tahun penjara bagi kesalahan mencabul kehormatan, lapan tahun penjara untuk cubaan merogol dan tiga tahun penjara bagi kesalahan memiliki gambar lucah ke atas Nasir Abd. Rahman, 54.
Hukuman ke atas guru bahasa Inggeris itu bagaimanapun berjalan serentak menyebabkan dia hanya menjalani hukuman penjara lapan tahun.
-kosmo-

Tiada ulasan: