"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib Maruahnya tercalar vs S. Ambiga

mohdnoorawangbersih 2.0Jelas "BERSIH" tidak haram, bukan pertubuhan penganas seperti yang sering dilebelkan oleh pemerintah BN/UMNO.

Rombongngan  BERSIH DITERIMA MENGADAP Kebawah duli Yang Di Pertuan Agong Tuanku Sulatan Mizan Zainal Abidin di Istana Negara tepat jam 1.50 petang.

Pengerusi BERSIH Datuk S. Ambiga, Sasterawan Negara Datuk A.Samad Said dan Zaid Kamarddin dari ngo's pertubuhan JIM.



 Respon dari pertemuan dengan Tuanku Sultan, BERSIH bakal dihimpunkan dalam stadium seperti yang diminta oleh PM Najib. Namum sanggupkah PM Najib membenarkan himpunan BERSIH di stadium?.  Sejarah terbukti perhimpunan secara amam di stadium selalunya gagal mendapat kebenaran dari pehak berkuasa terutama pehak Polis.


Kehebatan dan cara diplomasi serta pandangan Tuanku Sultan cukup baik dan tinggi budipekertinya. Sanggup mencemar duli bertemu dengan rombongan BERSIH.


Akur dengan pandangn Tuanku Sultan BERSIH patuh dan dengar. Natijahnya PM Najib tercalar dan kasrisma  sebagai perdana menteri jatuh merundum gagal dalam menyelesaikan sesatu isu yang berbangkit.


Syabas pada pengerusi BERSIH Datuk S. Ambiga dan Sasterawan Negara Datuk A.Samad Said serta Zaid Kamaruddin wakil ngos dari JIM, anda adalah pejuang dan berjaya dalam hatu dan jiwa rakyat Malaysia yang perihatin dan tertipi oleh UMNO dan PM Najib.

Tiada ulasan: