"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Sebahagian Ucapan Oleh TS kadiaq Di Kupang Baling Kedah

Azman Ahmad




ayuh terus berjihad menuju ke putrajaya

demi Allah saya yakin, saya tau semua cerita, demi negara kita dan semua rakyat di malaysia marilah kita berdoa agar ada perubahan di putrajaya dan Pakatan Rakyat menjadi kerajaan di Putrajaya

DAP dah setuju menerima perlembagaan malaysia.. mereka setuju menerima bahasa dan hak keistimewaan melayu.


peruntukkan terbesar utk jabatan agama islam di pulau pinang paling besaq di beri oleh kerajaan Lim Guan Eng saya sendiri akan pergi untuk sertai bersih 3.0
pembaziran yang berlaku berbillion... sepatutnya nak lulus projek bawak p la parlimen untuk mengadakan pr yang bersih perlu ada media massa yang bebas
seluruh dunia tahu di malaysia ni tiada pilihanraya yang bersih dan adil umno kini sudah jadi kepunyaan sekumpulan kecil mereka yang memperkudakan 3 juta ahli umno.

Tiada ulasan: