"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

4 Dalang penyangak ini akan didedah

Mazlan Aliman
LAPORAN Polis terhadap Dato' Seri Ismail Sabri Yaakob, Tan Sri Isa Samad, Dato' Yusof Samsudin dan Dato' Eshanuddin mengenai salah guna kuasa dalam isu KPF akan dibuat di Balai Polis Central JB pada 14 Dis ini jam 10 pagi.

saya akan lampirkan bukti2 tambahan konspirasi yang didalangi keempat2 orang ini untuk menguasai KPF dengan cara yang sangat menjijikkan.

Cawangan ANAK dan ahli2 KPF seluruh negara digesa mengambil langkah yang sama di Balai Polis berdekatan. Insyaallah, sebelum 25 Dis, Laporan kepada SPRM pula akan menyusul.

Kepala2 penyangak ini tidak boleh dibiarkan bermaharajalela tanpa halangan.

Isu saman berkait penjualan minyak sawit kpd syarikat Yahudi akan saya jelaskan esok.

LAWAN TERUS LAWAN!

1 ulasan:

Unknown berkata...

Dedahkan bukti depan mata pun peneroka yg dah buta hati tetap tak mahu faham.