"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ali Rustam Gembira, Hanya 100 Orang Hadir Himpunan Rakyat Melaka

Blog mutaligat.blogspot.com
Ketua Menteri Melaka gembira kerana hanya 100 orang sahaja yang hadir pada program Himpunan Kebangkita Rakyat peringkat negeri Melaka di perkarangan Pejabat DAP, Lorong Pandan malam tadi.

Walaupun tekanan demi tekanan dikenakan kepada PR untuk menganjurkan program namun ianya dilihat amat berjaya.

Dianggarkan kira-kira 10,000 orang hadir dan ia merupakan suatu angka yang besar bagi sebuah negeri kecil seperti Melaka.

Tempat program terpaksa ditukar sebanyak 2 kali kerana tuan tanah diugut dan tidak berani untuk membenarkan tanah mereka digunakan untuk program ini. Akhirnya terpaksa jalan di hadapan Pejabat DAP digunakan sebagai venue untuk program ini.
Buktinya lihat gambar ini.
Gambar ihsan sahabat FB

Tiada ulasan: