"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Abdullah Saamah kata, Nik Aziz ini Umat Syaitan

mohdnoorawang

Abdullah Saamah seorang ulama guru pondok dan kumpulan ulama pondok telah mengadakan satu pertemuan dan ketetapan melarang umat Islam mengundi Pakatan Rakyat pada pilihanraya umum ke-13 (DAP, PKR, PAS) kerana parti itu menyokong plurarisma ugama.

Malah Abdullah Saamah dalam bengkel tiga hari membuat kenyataan "Nik Aziz takbur, taksub. Orang macam ini bukan umat Nabi Muhammad, ini umat syaitan. Bengkel tiga hari itu berhimpun ulama ulama pondok yang diketuai oleh seorang yang bernama Harun. (inti pati berita diambil dari utusan).

Kerana habuan dunia yang sementara terlalu ramai ilmuan ugama dan cerdik pandai ugama Islam ada yang bergelar doktor sanggup menjual ugama kerana wang dan pangkat..

Tiada ulasan: