"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gara-gara ketandusan Pemidato.. UMNO tampilkan Pemuda Mabuk untuk beri ucapan

Blog darisungaiderhaka.blogspot.com


Gara-gara ketandusan pemidato, UMNO/BN dipercayai telah menampilkan individu yang berada dalam keadaan mabuk sebagai penceramah mereka baru-baru ini di Melaka.

Umum mengetahui bahawa selama ini katak-katak dari PKR sering ditampilkan dalam setiap ceramah anjuran UMNO/BN.

Tetapi berikutan dengan Pilihanraya Umum yang bakal tiba nanti, Katak-katak ini tidak mungkin diberikan peluang lagi untuk berada di pentas-pentas ceramah anjuran UMNO/BN.

Kerana kebanyakkan Ketua-ketua Bahagian UMNO tidak mungkin untuk memberikan laluan buat mereka untuk menarik perhatian Najib supaya dijadikan sebagai calon UMNO.

Oleh itu akibat ketandusan pemidato dalam satu siri ceramah Janji ditepati, UMNO/BN telah menampilkan pemuda-pemuda mabuk diatas pentas mereka..

Mereka dipercayai berada dalam keadaan mabuk berikutan butir ucapannya yang tak tentu hala..

Bagaimanapun macai-macai UMNO yang berada ditapak ceramah tersebut dipercayai memahaminya kerana mereka satu kepala...

1 ulasan:

XUMNO berkata...

Ini India ke Mamak Mabuk Todi? Atau memang jenis gila sawan babi?