"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Analisis Terkini : PAS Mampu Menang 40-46 Kerusi Parlimen

Blog mutaligat.blogspot.com
Pengarah (Operasi) Pusat Penyelidikan PAS (PPP), Dr Zuhdi Marzuki memaklumkan bahawa analisis PPP hingga hari ini, PAS boleh menang sehingga 40 kerusi parlimen. Manakala 6 kerusi parlimen lagi masih ada harapan yang cerah.

"Saya ingin memaklumkan, setakat analisis kami hingga hari ini PAS boleh menang sehingga 40 kerusi parlimen, insha'ALlah.

"Enam kerusi parlimen lagi masih ada harapan yang cerah. Manakala 30 kerusi lagi sedang diperjuangkan. Teruskan perjuangan sehingga ke hari terakhir." ujar beliau "Teruskan perjuangan sehingga ke hari terakhir"tambah Zuhdi dalam kenyataan ringkas dipetik dari Facebook.

Tiada ulasan: