"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tak kisah batang pendek, janji seronok (Gambar)

HTC memperkenalkan kamera kompak unik bersaiz seakan batang paip disasarkan pengguna yang menggemari aktiviti lasak. Sama ada digantung atau dipegang, model yang diberi nama RE itu mempunyai sensor mengesan genggaman tangan apabila pengguna mahu merakam foto di samping kalis air. 

HTC melengkapkannya dengan sensor kamera dengan CMOS 16MP yang mampu merakam video HD penuh 1080p dan lensa sudut lebar 146 darjah selain mempunyai fungsi gerak perlahan serta 'time-lapse' bagi menghasilkan video yang lebih menarik mengikut kreativiti pengguna
HTC RE
Harga: RM699
Masa rakaman: 40minit
Sensor: CMOS
Memori: kad memori mikroSD
Dimensi: 3.81 x 1.04 inci
Resolusi video: 1920 x 1080, 30fps
Resolusi: 16MP
Warna: Biru, jingga, putih
-hmetro-

Tiada ulasan: