"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Enggan buka pintu rupanya berbogel (Gambar)

Enggan buka pintu rupanya berbogel
PUCHONG: Keengganan beberapa tukang urut membuka pintu bilik di sebuah pusat urutan di Bandar Puteri di sini, membongkar kegiatan tidak bermoral dijalankan di premis terbabit.

Hasil serbuan dijalankan, tukang urut didapati dalam keadaan berbogel bersama pelanggan di atas tilam nipis di bilik tersebut.

Ketika serbuan kira-kira jam 12.05 pagi tadi, tukang urut terbabit pada mulanya enggan membuka pintu dan berdiam diri dalam bilik urutan.

Anggota Jabatan Siasatan Jenayah, Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Ibu Pejabat Kontinjen (IPK) Selangor kemudian terpaksa memecahkan pintu apabila arahan tidak diikuti.
-sinarharian-

Tiada ulasan: