"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wajarkah tindakan ini? (video)

FMT Reporters
kasar,-marah-pekerja
PETALING JAYA: Seorang buruh yang dipercayai warga asing bukan sahaja dilempar kata-kata kesat tetapi turut dikasari seorang lelaki.

Berdasarkan rakaman visual yang dikongsi di laman sosial, kejadian kelihatan berlaku di sebuah tapak pembinaan Sistem Transit Aliran Ringan (LRT).

Mangsa yang mencangkung, ditampar dan ditengking.

Dia yang kelihatan ketakutan, berkali-kali kelihatan memohon maaf.

Tiada bukti sebenar mengenai punca kejadian kerana audio yang dirakam tidak begitu jelas.

Bagaimanapun, berdasarkan penelitian, kedengaran lelaki berkenaan memarahinya kerana tidak memakai topi keselamatan ketika bertugas di tapak pembinaan.

“Salah mmg salah..tapi sampai nak pukul sentuh tu xda etika dan salah tu…marah la…silap2 ko boleh didakwa bro.marah kow2 dah la..sampai tangan plak sampai..cuba org tu org malaysia..xkena simen ko nanti dalam tong drum tulis Amirol Azery di laman Facebook Sukan Star TV

Tiada ulasan: