"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kanak-kanak ini diculik di depan ibu (video)

FMT Reporters
kanak-culik_600PETALING JAYA: Seorang kanak-kanak lelaki diculik ketika mangsa sedang berada bersama ibunya berhampiran Pasar Sungai Chua, Kajang.

Kejadian dikatakan berlaku pada pagi Jumaat.

Suspek dikatakan berpura-pura menanya arah kepada ibu mangsa sebelum seorang lagi lelaki muncul dan kemudian melarikan kanak-kanak itu.

Usaha ibu mangsa untuk menyelamat dan mengejar anaknya gagal kerana dia ditolak sebelum dibawa lari dengan sebuah kereta.

Susulan kejadian yang berlaku orang ramai bertindak segera menyebar maklumat untuk mengesan mangsa.

“Saya Low Bee Fong kini ke Kajang, Pasar Sungai Chua, kejadian baru berlaku dua orang lelaki Melayu menanyakan jalan daripada seorang wanita kemudian menculik anaknya yang berusia lima tahun. Nombor plat kereta ialah WST2936, proton Saga hitam.. Terima pesanan ini daripada seorang rakan, tolong kongsikannya,” petik kata pesanan ringkas itu bagaimanapun menurus sumber tidak rasmi polis berjaya memberkas suspek, kanak-kanak berkenaan di laporkan selamat.

Saksikan video di sini

Tiada ulasan: