"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mayat pelakon ditemui terapung

Bot mencari pelakon Thailand yang terjatuh ke dalam sungai semalam. - Foto AGENSI

Bot mencari pelakon Thailand yang terjatuh ke dalam sungai semalam. - Foto AGENSI

BANGKOK: Mayat pelakon Thailand, Tangmo Nida, 38, akhirnya dijumpai oleh pasukan penyelamat tempatan semalam.

Mayat Nida ditemui terapung di sungai kira-kira 300 meter dari Jeti Pibulsongkram, Nonthaburi, Bangkok, satu 1 kilometer dari tempat mendiang terjatuh.

Abang mendiang, Dayos Detjob, 44, mengenal pasti jasad mangsa berdasarkan pakaian, lapor Bangkok Post.

Pelakon wanita yang pernah membintangi filem The Flying Leaf itu terjatuh ke dalam sungai pada 11 malam Khamis lalu, ketika menaiki perahu di Sungai Chao Phraya bersama-sama rakannya.

Menurut laporan media, Nida duduk di belakang sebelum tergelincir dan terjatuh ke dalam sungai. Nida tidak memakai jaket keselamatan. - AGENSI

Tiada ulasan: