"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Nazri, Telinga Tersekat Tahi Telinga Keras!!

laniisma 
Walau apa keadaan pun Nazri tetap mempertahankan Rosmah walau terbukti cacamarba Rosmah boleh dilihat di video. Itulah Nazri, panglima harapan Rosmah.

Nazri meminta ahli parlimen Pakatan Rakyat supaya memperbetulkan fakta mereka dan berhenti menyebarkan fitnah serta bertindak nakal ke atas Rosmah apabila menuduh Rosmah mempersalahkan kerajaan Jepun yang dikatakan cuai dan tidak mengamalkan pembangunan mesra alam sehingga menyebabkan gempa bumi dan tsunami, minggu lalu yang membunuh ribuan rakyatnya.

Nazrilah yang perlu bertindak memperbetulkan pedengaran dengan mengorek telinga betul-betul kerana telinganya kini tersekat tahi telinga keras. Semua orang tahu itulah yang diperkatakan Rosmah. Kita juga melihatnya secara menyeluruh dan sememangnya itulah tuduhan Rosmah, kerajaan Jepun cuai dan tidak mengamalkan pembangunan mesra alam.

Apapun biar nazri dahulu menonton video itu secara menyeluruh...

Tiada ulasan: