"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wahai Ummi Hafilda sex tidak semestinya ada "BIRTH MARK"

mohdnoorawang
Ummi Hafilda "anakdara" yang menjadi saksi utama kes liwat 1 era Tun Mahathir membuat penampilan yang cukup sensasi dalam PRK Kerdau dan Merlimau. 

Ummi Hafilda menjadi penceramah utama dalam kempen BN/UMNO. Tak perlu sentuh isi ceramahnya. Umno menjadikan ummi hafilda satu figura yang hebat.

Sasaran ceramahnya mengenai Datuk Seri Anwar Ibrahim. Umno memerlukan anak dara yang bernama Ummi Hafilda untu mejatuhkan maruah Anwar Ibrahim. 

Terkini Ummi Hafilda mencabar bekas sahabatnya "JIKA SAYA BERSETUBUH (MELAKUKAN SEX) DENGAN LELAKI, TUNJUK DIMANA "BIRTH MARK".....kata ummi hafilda.

Untuk menjawap soalan sianak dara yag bernama Ummi Hafilda, melakukan sex atau bersetubuh tidak semestinya ada tanda lahir atau Birth Mark terhadap seseorang wanita.

Kedua bersetubuh atau tidak hanya Ummi Hafilda yang yang tahu atau yang nikmat bersetubuh. Tiada tanda wanita atau lelaki yang bersetubuh secara zahir pada mata umum. 

Ketiga untuk membuktikan seseorang wanita terutama Ummi Hafilda tidak bersetubuh atau sebaliknya hanya pakar perubatan sahaja yang memboleh memberi jawapan yang tepat.

Keempat saranan pada ummi hafilda untuk menyangkal tuduhan bersetubuh atau melakukan sex sepanjang umur hafilda, satu laporan perubatan atau pakar untuk menentukan "alat sulit ummi" tidak pernah tersusuk jarum anu lelaki. 

Selesai masalah dan tidak timbul tuduhan atau tak perlu tanya dimana "Birth Mark saya. Hanya tuan badan sahaja yang tahu pernah tersusuk anu lelaki atau tidak. 

Tanya sama hati ada jawapan sendiri pada diri hafilda.

Tiada ulasan: