"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar pemimpin cium tangan rakyat yang bekerja sebagai buruh binaan

rozmal
MASYAALLAH, Perdana Menteri Palestin, Ismail Haniyeh mencium tangan seorang buruh kasar di Gaza. Ismail berkata tangan tersebut dikasihi ALLAH dan RasulNya. Rakyat Palestin amat tersentuh dan menyayangi Perdana Menteri mereka yang amat merendah diri semata-mata mengharapkan keredhaan ALLAH dan mendoakan agar Perdana Menteri mereka dinaikkan darjat.

1 ulasan:

XUMNO berkata...

Buat marah ustazah Mashitah yelah Haniyeh.Mazhab apa die ni?Adeke patut cium tangan buruh kasar lelaki? Kalau pekerja pompuan tu takpe.Macam kat di Malaysia ni yang bermazhab umno, pompuan kena cium tangan pemimpin2 lelaki. Baru betul.