"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kad kahwin ini menjadi bukti Najib seorang yang tidak bertimbangrasa dan menghina Ahmad Said


Ahmad yang juga ADUN Kijal berkata beliau telah memohon kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak supaya menangguhkan pertukarannya selepas majlis perkahwinan anaknya pada 17 Mei ini.

"Saya sudah lama bekerja dengan Umno. Saya sudah beritahu PM bahawa anak saya kenduri kahwin pada 17 Mei dan tukar selesai selesai kenduri.

"PM kata itu soal peribadi. Jadi saya beritahu, kalau saya keluar (parti), jangan salahkan saya," katanya bagi menjawab soalan mengapa beliau bertindak keluar daripada Umno dan menjadi ADUN Bebas seperti dilapor Malaysiakini

2 ulasan:

Deja Vu berkata...

Sebab kad tu dah print KEDIAMAN MENTERI BESAR....itu pasal le md id marah...

Deja Vu berkata...

dia dah print majlis kenduri tu di KEDIAMAN MENTERI BESAR...