"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

"Bila PAS nak di laksanakan "Arahan" Mursyidul Am ni

abuamar

"[[ BERKATA Mursyidul Am PAS Datuk Haron Din : Hubungan PAS dengan PKR terputus sekiranya PKR menyertai gabungan pembangkang yang baru bersama DAP dan Gerakan Harapan Baru (GHB).

Katanya lagi, kenyataan Anwar Ibrahim berhubung pembentukan muafakat pembangkang yang baru "menggambarkan seolah-olah parti itu ingin memutuskan hubungan dengan PAS"."Dengan keputusan itu maka akan terputuslah hubungan antara kedua-dua parti dan masing-masing bakal meneroka jalan sendiri .]]

KINI PKR telah pun bersekutu dg DAP dan PAN (GHB) dan membentuk “PAKATAN HARAPAN RAKYAT”. Lalu PAS bagaimana?

1. Bila lagi PAS mau tendang PKR dan bentuk “kerajaan PAS di Selangor?”.

2. Bila lagi PAS mau tendang DAP dan bentuk “kerajaan PAS di penang?”.

3. Apakah PAS dah mula ingkar dan DERHAKA kpd Mursyidul Am?

Adakalanya kita bercakap tak serupa bikin atau bikin tak serupa dg apa yg kita cakap atau Bercakap dulu baru berfikir atau berfikir dulu, kemudian tak bercakap.

Teman bermimpi di siang hari? Hehehehehe...kdg2 tu seronok juga bermimpi ni, walaupun disiang hari."

1 ulasan:

dol berkata...

sokong harun din cepatla sikit pas jauhkn diri dr PH

byk kerja nk buat ni dpd nk layan pas

ramai lg ulamak hebat yg bkn pas.....yg berakal seblum berckp