"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita di Ghana dakwa jumpa alat kemaluan dalam makanan

GHANA: Seorang wanita mendakwa kononnya menemukan objek berupa alat kemaluan lelaki dalam makanan yang dibungkus di tepi jalan.

Wanita dari Ghana itu memuat naik video tersebut dalam media sosial dan mempersoalkan mengenai objek seperti ketulan daging yang dihidang dalam makanan bernama Tuo Zaafi.

Makanan itu dibuat dari bijirin dan daging serta mudah didapati di gerai tepi jalan.

Disebabkan itu, wanita itu meminta orang ramai lebih berhati-hati ketika membeli makanan sebelum menikmatinya.

Video tersebut mengundang komen warga maya yang memintanya membuat laporan polis sekiranya perkara yang didakwa itu betul.

Tidak dapat dipastikan sama ada wanita itu membuat laporan polis atau hanya sekadar kandungan untuk menarik perhatian dalam media sosial.

Pada 2016, kejadian serupa pernah berlaku di Accra, Ghana, apabila seorang wanita turut menemukan objek sama seperti ketulan daging dalam makanannya.

Dia kemudian membuat laporan polis untuk melakukan ujian asid deoksiribonukleik (DNA) terhadap potongan daging itu.-AGENSI

-utusanonline

Tiada ulasan: