"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tulang Besi Mengaku Dia Berdendam Dengan Dato’ Hassan Ali

Batu-api
Tulang Besi atau nama sebenarnya Abdul Rahman Talib mula melarikan diri apabila kejahatannya di bongkar. Tipu muslihatnya terdedah. Dia tidak menjawab kerana memang dia bersalah dan menipu!!!!

Orang menipu tidak boleh berhujah! Orang yang berbohong tidak dapat membuktikan kata-katanya. Dia cuba mengalih isu penipuannya dengan menulis perkara-perkara lain. Perangainya saling tak tumpah macam UMNO yang melarikan diri untuk menutup sesuatu isu dengan isu yang lain.

Tulang Besi telah bersumpah, dia bersumpah dengan sumpah Saiful. Anda boleh baca artikel Tulang besi dan menilainya secara ilmiah.

http://www.malaysiawaves.com/2009/12/percubaan-memfitnah-tulang-besi-lagi.html

Sumpah pun pun ada nombor. Nombor pun tak tersusun. 1,2,3 dan 5 tak ada. Ini sumpah gila.
Takkan ini pun tak boleh kita fikir. Kelakar!! KAH KAH KAH KAH!!!

No 6, 7, 8, 9 dan 10 bukan tulisan saya pula.
Punya nak kelentong. Tulang Besi cuba menipu pembaca dengan membawa masuk komen sekali dalam tulisan artikel dia supaya nampak saya ini jahat sangat.

Engkau ingat orang bodoh boleh ditipu? Itu tulisan pembaca yang komen vsonic dan mircoscan. Bertaubatlah Tulang Besi Kembalilah kepada Islam. Sia-sia arwah bapa awak bagi usrah. Rupanya awak masih berdendam dan menipu!!!!

Saya menulis mengatakan dia pegawai peribadi Hassan Ali.
Saya kata dia peluk Dato’ Hassan Ali beberapa kali
Saya kata dia meminta jawatan CEO
Saya Kata Dato’ Hassan Ali tak bagi.
Saya kata dia berdendam dengan Hassan Ali kerana tak bagi jawatan ini.

semua yang saya kata ada pada rujukan ini

http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=News&file=article&sid=894

Semua kenyataan ini tidak pun dinafikan oleh Tulang Besi. Tidak tercatat pun dalam sumpah penafiannya. Ini bermakna Tulang besi mengaku bahawa dia memang berdendam dengan Dato’ Hassan Ali.

Orang yang berdendam cuba memburuk-burukkan Dato’ Hassan Ali. Takkan kerana tak padat CEO sampai begitu sekali dendam awak!! Bertaubatlah Islam melarang umatnya berdendam.

Tiada ulasan: