"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Memalukan-geng songkok tinggi memalukan orang melayu


Mereka ni macam geng arak kepala lebu jer, cuba perhatikan yang bersongkok hitam tu...!!!anta semua kenal tak?Perhatikan betul betul macam brother yang jinjing kepala lembu hari tu...
15 orang jer ,hampeh betul tak melambangkan tata kesusilaan langsung ,memalukan orang melayu sahaja.

Sah kalau yang kencing berdiri inilah puak puak nyer...jijik betul perangai mereka ini kalau anak -anak mereka melihat perangai bapa bapa mereka ini ,mana nak letak muka.Kalau bapak kencing berdiri anak kencing berlari.....Kurang pasti diorang kencing betul betul ke atau ...tapi yang pasti memalukan..melayu dan agama islam.


Mereka inilah yang bodoh sebenarnya,kamu semua memalukan orang melayu dengan berperangai macam beruk...!!!

Tiada ulasan: