"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Azim Zabidi dan Tiong King Sing Kalis Peluru?.

mohdnoorawang
Umum rakyat Malaysia yang peka pembinaan pelabuhan bebas cukai Klang atau PKFZ telan duit RM4.6 Billion. Pembinaan secara runding terus termasuk rekabentuk dan bina oleh syarikat "Kuala Dimensi" adalah bagaikan hadiah dan habuan yang amat lumayan yang diberi oleh kerajaan barisan nasional kepada kroninya. Satu skandal kewangan yang besar dan satu penipuan oleh kroni UMNO, MCA, dan barisan nasional secara amnya.

Walaupun kerajaan BN telah menawan tiga orang yang dikatakan terlibat dalam skandal RM4.6 Billion. Namun yang pelik dan penuh tandatanya mengapa tidak ada tindakan atau pertuduhan kepada Pengerusi Kuala Dimensi merangkap bendahari Umno malaysia Datuk Azim Zabidi, Ketua Pegawai eksekutif Kuala Dimensi Datuk Sri Tiong King Sing merangkap Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan Barisan Nasional, Timbalannya Datuk Faizal Abdullah merangkap Ketua Pemuda Umno Kapar.

Apakah hubungan Azim Zabidi, Tiong King Sing, Faizal Abullah kalis peluru atau tiga watak ini dilindungi oleh pemerintahan kerajaan barisan nasional oleh perdana menteri Malaysia Datuk Sri Muhd Najib Razak? . Malah rakyat Malaysia telah didedahkan peranan penama diatas adalah sumber kewangan untuk parti MCA, Umno dan barisan nasional.

MCA patut dipuji kerana mendedahkan parti MCA mendapat sumber kewangan dari Projek PKZF. Dan Umno masih membisu dan menjadikan lembu kenyang diatas projek PKZF. Mungkin UMNO tak angkat wang dari projek PKZF. Mustahil, Umno dan Wang dibaratkan nyawa dan kiblat bagi pemimpin Umno.

Tiada ulasan: