"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

GEMPAR!! Video Asal Yang Belum DIEDIT !! (Wajib Sebar!!!)

edyesdotcom
Sedang mencari video sebenar!! Adakah pihak polis juga menipu dengan mengatakan video seks versi kabur yang ditayang sepenuhnya di Carcosa Sri Negara itu adalah TULEN?? Mungkin video asal yang belum di edit ini akan melihatkan BUKAN Anwar Ibrahim dalam video tersebut. Oleh sebab itu juga, video asal telah dikaburkan dan dikatakan ianya adalah rakaman CCTV infrared berteknologi tinggi - Bullshit!!

Dari awal telah saya katakan bahawa bukan CCTV yang merakam aksi seks lelaki bermiripkan Anwar dengan amoi student import tersebut. Ianya adalah perakam video handycam atau lebih baik dari itu, bukan CCTV berwayar terus kepada laci berkunci yang diumpil seperti dakwaan Datuk Eskay.

Sama-sama kita cari video asal. Dengarnya ada rakan yang mengatakan video asal terdapat dalam laman tube lucah rawtube .com yang mana kerajaan sekarang telah menyekat hampir kesemua channel tube lucah. Rupa-rupanya tindakan kerajaan membuat sekatan itu adalah supaya kita tidak jumpa video asal yang menunjukkan betapa besarnya fitnah ini!! Kerajaan tidak pernah ambil peduli perihal moral dalam negara kita tetapi mengambil kesempatan di atas isu fitnah yang dibawa melalui Trio jahanam.

Kebenaran akan terserlah juga akhirnya!! Fitnah Liwat 1, Liwat 2 dan Fitnah 3 yang berbentuk video seks akan berkubur bersama dajal-dajal UMNO dan pengikutnya!!

EDYES @ edyesdotcom

Tiada ulasan: