"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

10 jari tangan milik bekas banduan

KUALA LUMPUR: Misteri penemuan 10 jari tangan dalam beg plastik putih di kawasan berhampiran Stesen Komuter Kuang, terjawab selepas pemilik jari itu kini sedang menerima rawatan di Hospital Sungai Buloh (HSB), di sini, semalam.

Difahamkan, pemilik jari itu baru tiga bulan dibebaskan dari sebuah penjara di sini selepas terbabit dalam beberapa kes samun di sekitar Gombak.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah berkata, pihaknya tidak menolak kemungkinan jari mangsa ditetak berpunca daripada pembabitan kumpulan samseng.

“Polis masih menjalankan siasatan lanjut berhubung kejadian itu dan sedang mengesan sama ada terdapat suspek lain yang mungkin terbabit dalam kejadian itu.

“Bagaimanapun, mangsa ketika disoal siasat polis enggan memberi kerjasama termasuk menceritakan kejadian sebenar yang menimpa dirinya,” katanya ketika dihubungi semalam.
-hmetro-

Tiada ulasan: