"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wahai Jamil Khir Baharom dimana kau bersembunyi?

Umat Islam dalam negara ini sudah tentu tertanya-tanya apa yang terjadi denngan menteri yang menjaga halehwal agama Islam, masih hidup atau sudah matikah dia?

Sejak video fitnah tersebar takada pulak rasanya dia memberi ulasan. Adakah dia reda dengan peyebaran video lucah tersebut?

Semalam kecoh dengan sumpah laknat dia masih tak muncul menyatakan pendirian.

Hari ini pula Najib kata semua orang ada hak membuat sumpah laknat untuk memfitnah orang lain. Nampaknya masih tak nampak bayang si Jamil ni.

Wahai menteri nikahkahwin keluarlah dikau dari pertapaan untuk menyatakan pendirian. Adaka kamu reda dengan gerombolan pemfitnah ini?

Tiada ulasan: