"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Imej Video Diperbesarkan -UMNO Production Kecundang Teruk!!

Penyebaran bahagian kedua klip video lucah di internet hari ini adalah kegagalan teruk UMNO Production dengan 3Temberang selaku pengarahnya.

Video yang berjudul 'Papa Nurul Izzah Part II' yang dipertontonkan oleh 3Temberang kepada wartawan terpilih pada 21 Mac lalu boleh didapati di Youtube sejak jam 1.30 tengahari. Klip video sepanjang 1.46 minit itu dimuat-naik oleh seorang pengguna yang menggunakan nama "wakparjosudorno."

Nurul Izzah Anwar juga sekali lagi mengulangi bahawa orang dalam video lucah yang sebahagiannya lagi disebarkan di internet hari ini  bukan bapanya.

Kita lihat dengan lebih jelas imej yang telah diperbesarkan. Apa yang akan dijawab oleh pengarah 3Temberang terhadap bosnya UMNO Production selaku penerbit video tersebut.
 Boleh minta dengan Anwar formula melebatkan rambut dalam sehari!!!!!

Tiada ulasan: