"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video, Apa Maksud Shuib "Semuanya buat di sini!!"

laniismaa

Shuib melalui Malaysiakini ada berkata tentang video lucah, "Semuanya buat di sini," katanya yang turut menafikan spekulasi bahawa video berkenaan mungkin dirakam di negara Thailand. Ini kerana terdapat tulisan dalam bahasa Thai yang tertera di imej video pendek tersebut.

Semasa membaca berita tersebut saya tergaru-garu kepala dengan ayat "Semuanya buat di sini." Ini pengakuan Shuib. Apabila membacanya saya terfikir ayat itu. Seolah-olah memang video itu sengaja di buat untuk mencemar dan memburukkan seseorang iaitu Anwar. Ayat itu juga menggambarkan kepada kita bahawa video itu sememang ada pengarahnya dan pengarahannya dari pihak tertentu. Ia semacam telah dirancang. Lain-lain hangpa fikirkan. 

Shuib juga berkata beliau tidak tahu bagaimana video berkenaan boleh tersebar di Internet memandangkan rakaman asal dan serta satu salinannya telah diserahkan kepada polis. Maksudnya hangpa 3 Temberang, ada yang munafik. Shuib tak munafiklahkan... kerana melalui berita ini dia menafikannya. Masih ada dua. Pilih yang mana satu, atau sememangnya tiga-tiga munafik. Kah! Kah! Kah! Kalau bukan mereka polislah yang munafik.

Berkaitan dengan pengedaran video tersebut tahu pun kau kecut Shuib. Baru polis gertak, kau dah merayu sakan. Jangan risau, kau 1 temberang dan 2 temberang yang lain akan lepas sebabnya ada pengarahannya. Tak gitu Shuib!!

Tiada ulasan: