"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Yang ada dalam kepala otak UMNO... Sex, Sex, Sex...

Tok Non
Tak dak angin tak dak ribut, tau-tau Ustazah Umi Hafilda (penasihat agama UMNO) tiba-tiba bersumpah bahawa dia tak pernah lakukan seks dengan Baginda.

Selama ni dia dok fitnah merata tempat pasai Anwar. Hari ni dia rasa 'kepanasan' dengan tuduhan dia buat kat orang, lalu menafikan untuk diri sendiri.

Tok Non tak reti nak pikiag apa kena dengan makcik sorang ni. Hmmfff..tak payah pikiag lahh.. cuma yang Tok Non dok heran, tak bolehkah kalau satu hari puak-puak UMNO tak sebut perkataan sex, liwat atau apa-apa perkataan kotog dan lucah yang depa dok sebut dalam media-media depa, terutamanya media maya?

Sebut benda kotog ni lahir dari pemikiran UMNO yang kotog. Yang depa tau mencarut, maki hamun, gelaq buruk2...entahlah apa nak jadi UMNO ni.

Tok Non nak nasihat UMNO, Bulan posa ni tukaq la sikit wirid tu.. sebut benda2 baik, puji Allah banyak-banyak. Selawat banyak-banyak dan jugak bertobat banyak2...
(Petikan berita Malaysiakini)

Ummi Hafilda hari melafazkan sumpah laknat mendakwa dirinya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan Nor Azman Abdullah @ Baginda Minda seperti yang didakwa oleh lelaki itu.

Sumpah itu dilafazkan di mahkamah Kuala Lumpur setelah memfailkan permohonan penghakiman ingkar terhadap Baginda hari ini.

“Wallahi, Wabillahi, Watallahi...

“Saya buat sumpah ini di bulan Ramadan yang suci bahawa saya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan Baginda Minda.

“Jika saya menipu, maka saya akan dilaknat,” katanya.

Ummi Hafilda diiringi oleh Penasihat Undang-undang Mohd Khairul Azam Abdul Aziz....
Yang ada dalam kepala otak UMNO... Sex, Sex, Sex...

Tiada ulasan: