"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Terbaru.Awie Masuk Umno!!!

Siasahkini


Gempar dalam media-media Umno yang mengatakan Awie ataupun nama sebenarnya Ahmad Azhar Othman akan masuk Umno.Dipahamkan Awie ni akan menyerahkan borang keahlian umno petang ini.


Ini artis mahu cari makan daaa...dia cari makan dengan nyanyi-nyanyi dan berlakon.Kalau dia masuk pembangkang jadilah dia macam bob lokman@Pak Jabit yang dihentam teruk oleh puak-puak Umno ni..


Awie niakan mengikut jejak AC Mizal yang masuk Umno semata -mata mahu cari makan.Kalau masuk pas taubat depa tak boleh cari makan dengan berlakon dan melalak.

Majlis Serah borang ni akan dibuat pada hari ni dan borang Umno akan diserahkan kepada Kery Jamaluddin.Baru-baru ni seorang Jutawan MLM yang menipu orang dengan gelang hikmatnya telah menyerahkan borang keahlian umno depa kepada pemimpin Umno.Depa ni ialah AC Mizal dan bini dia.Maka dengan menyerahkan borang@bukti keahlian umno,mereka akan lebih menjadi kaya dan bertambah kaya macam kroni-kroni umno.

Padan pi kat hangpa nak masuk umno.Kalau hangpa masuk pas taubat hangpa tak boleh kelentong rakyat malaysia dan tak boleh kebas duit orang-orang malaysia.Kalau hangpa masuk pas mesti hangpa pikiaq tak boleh cari dit dah dengan belakon dan menyanyi.Kalau masuk Umno mesti hangpa syoq sebab pemimpin-pemimpin Umno pun sama dengan hangpa yang tak sukakan islam.Bolehla tunjuk rambut macam isteri-isteri pemimpin Umno.Keh,keh.keh

1 ulasan:

chop berkata...

Takat awie tu kacang je tapi Tok Guru Nik Aziz lain le beb