"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Budak 3 tahun jalan sekilometer di jalan raya sibuk untuk mendapatkan bantuan

Florida: Seorang budak perempuan berusia tiga tahun berjalan lebih sekilometer di jalan raya sibuk untuk mendapatkan bantuan daripada neneknya selepas ibunya mati dibunuh.

Pejabat Syerif Lake County berkata, ayah kanak-kanak berkenaan, Johnny Lashawn Shipman, 36, disyaki membunuh Kristi Lynne Delaney, 26, dari Mascotte.

Shipman kini diburu pihak polis.

Sarjan Kristin Thompson berkata Selasa lalu, budak itu seperti wira kecil kerana sanggup berjalan sejauh itu.

“Jarak itu agak jauh bagi seorang kanak-kanak berusia tiga tahun.

“Budak itu memberitahu neneknya dia tidak dapat mengejutkan ibunya dari tidur,” kata Thompson. - AFP

Tiada ulasan: